
ISBN online: 978-80-244-5354-5 | DOI: 10.5507/pdf.18.24453545
E-learning a možnosti jeho aplikace prostřednictvím aktivizace studujících
- Milan Klement, Jiří Dostál
The teaching text is intended for all those interested in learning about the basic principles of e-learning education, with a special focus on activating students. Thus, the text will gradually become familiar with e-learning educational technologies as a source of activation potential. The range of themes is chosen to enable you to focus on implementing fully electronic forms of education. By studying the learning text, you will gain many theoretical and practical knowledge and skills that will enable you to implement eLearning lessons.
1. edition, online: 2018, publisher: Univerzita Palackého v Olomouci, Křížkovského 8, 771 47 Olomouc
References
- GLOZAR, J., KASTNEROVÁ, L., NEČAS, O., ONDRA, S., PEŇÁZ, P. Přístupnost e-learningu pro studenty s postižením [online]. 2007 [cit. 2012-04-01]. 15 s. Dostupné z: http://www.teiresias.muni.cz/download/pristupnost_e-learningu.pdf.
- HEROUT, L. Webcastingové systémy a jejich místo v distančním vzdělávání. In DisCo 2010. Plzeň: Centrum pro studium vysokého školství a ZČU, 2010. s. 78 - 82. ISBN 978-80-7043- 911-1.
- HLADKÝ, A. Ergonomické rizikové faktory zdravotních problémů u PC obrazovek - Část I. BOZP info.cz [online]. Vydává: Výzkumný ústav bezpečnosti práce, 25. 08. 2003 [cit. 2012-04-01]. ISSN 1801-0334. Dostupné z: http://www.bozpinfo.cz/win/knihovna-bozp/citarna/clanky/lidsky_cinitel/ergo030731.html.
- CHITTARO, L., RANON, R. Web 3D Technologies in Learning, Education and Training: Motivations, Issues, Opportunities Computers & Education. Volume 49, Issue 1, August 2007, Pages 3-18. ISSN 0360-1315.
Go to original source...
- KUDLÁČKOVÁ, M. E-learning a vysokoškolští studenti se speciálními potřebami. Diplomová práce. Brno: MU, 2012. 97 s.
- LUDÍKOVÁ, L. Tyflopedie II. Olomouc: Univerzita Palackého, 1989. 70 s.
- NEČAS, S. Osobnost postiženého jedince a patopsychologie postižení. In. E-learning, další vzdělávání a vzdělávání osob s postižením. Praha: SVŠES. 2008. s. 21 - 29. ISBN 978-80- 86744-78-0.
- PAVLÍČEK, R. I pro knihovny je přístupnost důležitá. In Knihovny současnosti. Pardubice: Sdružení knihoven ČR a Ústřední knihovnická rada, 2012. s. 181 - 187. ISBN 978-80-86249-65-0.
- ŘÍČAN, P., KREJČÍŘOVÁ, D. a kol. Dětská klinická psychologie. Praha: Grada, 1997. 397 s. ISBN 978-80-71691-68-6.
- ZLATUŠKA, J. Počítače a zdravotní rizika (5). Zpravodaj ÚVT MU, 1995, roč. V, č. 5, s. 7-10. ISSN 1212-0901.